Anunț pentru închirierea, prin licitaţie publică, a unui spaţiu în suprafaţă utilă totală de 53,00 mp., din imobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918 nr. 7, etajul I, judeţul Caraş-Severin, aflat în domeniul public al Judeţului Caraş-Severin şi în administrarea Consiliului Judeţean Caraş-Severin.
Anunț pentru închirierea, prin licitaţie publică, a unui spaţiu în suprafaţă utilă totală de 53,00 mp., din imobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918 nr. 7, etajul I, judeţul Caraş-Severin, aflat în domeniul public al Judeţului Caraş-Severin şi în administrarea Consiliului Judeţean Caraş-Severin.
Anunț pentru închirierea, prin licitaţie publică, a unui spaţiu în suprafaţă utilă totală de 53,00 mp., din imobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918 nr. 7, etajul I, judeţul Caraş-Severin, aflat în domeniul public al Judeţului Caraş-Severin şi în administrarea Consiliului Judeţean Caraş-Severin.
03.09.2021
1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email, persoana de contact: Consiliul Județean Caraș-Severin, cu CIF 3227890, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin, telefon: 0255/228864, fax: 0255/228863, email:cjcs@cjcs.ro, persoana de contact: Alexandru Crina. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație un spațiu în suprafaţă utilă totală de 53,00 mp., din imobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul I, județul Caraș-Severin, pentru destinaţia - spaţiu de birouri, aflat în domeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrarea Consiliului Județean Caraș-Severin. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și conform Hotărârii Consiliului Județean Caraș-Severin nr.173/30.06.2021. 3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația se poate obţine de la Consiliul Judeţean Caraş-Severin. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Direcția Generală Financiar Administrativă - Casieria Consiliului Judeţean Caraş–Severin, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Consiliului Judeţean Caraş – Severin. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 27/09/2021, ora 15.00. 4.Informații privind ofertele: 4.1. Data limita de depunerea ofertelor: 04/10/2021, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin. parter, registratura Consiliului Judeţean Caraş – Severin. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 05/10/2021, ora 11.30, Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.7, etaj III, sediul Direcţiei Patrimoniu a Consiliului Judeţean Caraş–Severin. 6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Caraș-Severin, cu sediul în Reșița, Strada Horea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email: ecris.115@just.ro.